Huawei wprowadził usługi serwisowe door-to-door w Polsce
Huawei wprowadził na polskim rynku usługi serwisowe door-to-door dla smartfonów P, Mate, Honor 6 i 7, a także ShotX i GX 8.
Gwarancja door-to-door jest jednym z typów udogodnień wprowadzanych przez producentów smartfonów na rozwiniętych rynkach teleinformatycznych; w Europie Środkowej jest nieczęsto spotykana. Przyspiesza czas naprawy i z punktu widzenia konsumenta znacznie ją ułatwia. Obejmuje wsparcie techniczne nie tylko w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Po zgłoszeniu usterki przez jeden z tych kanałów dotarcia Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
MW
Artykuł pochodzi z kategorii: Innowacje - Technologie
Zobacz również
-
Wiele wskazuje na to, że za rok latające samochody staną się komercyjnym faktem. Będą to jednak bardziej podniebne taksówki wymagające lotnisk, niż samochody osobowe unoszące się ponad drogami aby... więcej