Huawei wprowadził usługi serwisowe door-to-door w Polsce

Huawei wprowadził na polskim rynku usługi serwisowe door-to-door dla smartfonów P, Mate, Honor 6 i 7, a także ShotX i GX 8.

Zdjęcie

Zdjęcie ilustracyjne /AFP
Zdjęcie ilustracyjne
/AFP

Gwarancja door-to-door jest jednym z typów udogodnień wprowadzanych przez producentów smartfonów na rozwiniętych rynkach teleinformatycznych; w Europie Środkowej jest nieczęsto spotykana. Przyspiesza czas naprawy i z punktu widzenia konsumenta znacznie ją ułatwia. Obejmuje wsparcie techniczne nie tylko w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Po zgłoszeniu usterki przez jeden z tych kanałów dotarcia Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Reklama

MW

Artykuł pochodzi z kategorii: Innowacje - Technologie

Więcej na temat:Huawei

Zobacz również

  • Latające samochody za rok zaczną wozić pasażerów

    Wiele wskazuje na to, że za rok latające samochody staną się komercyjnym faktem. Będą to jednak bardziej podniebne taksówki wymagające lotnisk, niż samochody osobowe unoszące się ponad drogami aby... więcej