Startupy razem z Pocztą i Bankiem Pocztowym

Poczta Polska oraz Hard Gamma Ventures ogłosiły kolejną grupę startupów, które w ramach programu akceleracyjnego „GammaRebels powered by Poczta Polska” dostaną szansę na nawiązanie współpracy z Pocztą.

Zdjęcie

Startupy razem z Pocztą i Bankiem Pocztowym? /123RF/PICSEL
Startupy razem z Pocztą i Bankiem Pocztowym?
/123RF/PICSEL

W drugiej edycji do grona partnerów korporacyjnych dołączył także Bank Pocztowy, dzięki czemu druga runda GammaRebels otworzyła się także m.in. na projekty z obszaru fintech.  

Podczas pierwszej edycji programu akceleracyjnego, każda z 9 zaproszonych spółek skutecznie zaprezentowała swoją ofertę biznesową, co zaowocowało trwającymi rozmowami w zakresie dalszej współpracy.

Reklama

- Dzięki programowi "GammaRebeles powered by Poczta Polska" po raz pierwszy Spółka zajmująca się technologią hyperloop weszła we współpracę biznesową z przedsiębiorstwem z branży logistycznej i usług pocztowych. Obecnie prowadzone są negocjacje biznesowe z wybranymi firmami dotyczące wdrożenia rozwiązań - mówi Wiesław Włodek, Wiceprezes Poczty Polskiej. - Trwają również rozmowy m.in. nad implementacją kreatora do tworzenia oraz zamawiania opakowań na platformie eSklep Poczty Polskiej, którego wdrożenie planowane jest na I kwartał 2018r. Dla klientów odwiedzających placówkę na ul. Świętokrzyskiej w Warszawie, wspólnie z firmą Telemedicin, przygotowaliśmy e-gabinet telemedyczny w którym można przeprowadzić konsultacje z lekarzami w wybranych zakresach - dodaje.  

W drugiej edycji programu "GammaRebels powered by Poczta Polska" pracę rozpoczęło 11 nowych spółek. Podczas naboru szczególny nacisk położono na rozwój elektromobilności oraz usług dla e-commerce. Jedno z rozwiązań pozwoli także na zwiększenie dostępności usług Poczty Polskiej i Banku Pocztowego dla osób niepełnosprawnych. Projekty pozyskają teraz wsparcie merytoryczne w postaci doświadczonych mentorów, którzy pomogą dostosować ofertę do oczekiwań Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

"GammaRebels powered by Poczta Polska" jest jednym z 10 akceleratorów wspartych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach konkursu Scale Up realizowanego w ramach rządowego programu Start in Poland.

Poniżej projekty 11 start-upów:

Liveact.me - platforma do realizacji interaktywnych transmisji live do social mediów lub bezpośrednio na strony www i aplikacje mobilne do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,

Drivecloud - rozwiązanie oparte o chmurę DriveCloud pozwalające na zmniejszenie kosztów transportu nawet o 20 proc. poprzez optymalizację procesów logistycznych,

United Robots - robot poruszający się autonomicznie w środowisku produkcyjnym oraz w przestrzeniach publicznych, 

Jeden Ślad - elektryczny trójkołowy pojazd wyposażony w wymienne pakiety baterii i przystosowanego do transportu i dostaw przesyłek (paczek, listów i przekazów pieniężnych),

Bohr Technology - platforma umożliwiająca rozwiązanie na komputerze kwantowym problemów optymalizacji kombinatorycznej w takich obszarach jak logistyka, dostawy, energetyka, połączenia lotnicze, czy procesy pracy,

Praca bez Barier - aktywizacja zawodowa i komunikacja niesłyszących w oparciu o system rekrutacji i podnoszenia kompetencji,

Anzonia - narzędzie przeznaczone na platformy mobilne będące pomostem między komunikatami marketingowymi, a usługami mobilnymi działające na systemach operacyjnych iOS oraz Android,

Invipay - usługa dla firm eliminująca problem zatorów płatniczych, Play Holding - innowacyjny, lekki i atrakcyjny cenowo elektryczny samochód dostawczy, oparty na konstrukcji kompozytowej,

Veritas - portal społecznościowo - biznesowy adresowany do osób o zbliżonych, tradycyjnych wartościach z elementami marketplace, pozwalający na wymianę kontaktów, usług i produktów,

Ulan - platforma wspierająca sprzedaż i promocję firm w Internecie wraz z integracją z portalami sprzedażowymi.

pb

Artykuł pochodzi z kategorii: Innowacje - Technologie

Więcej na temat:startup | Poczta Polska | PARP

Zobacz również

  • Pandemia przyspieszyła polską cyfryzację

    Pandemia COVID-19 i wprowadzony z nią lockdown, zmusiły polskie firmy do pracy na zasadach, które przed marcem tego roku były nie do pomyślenia. W przeważającej części z korzyścią dla konsumenta.... więcej