Huawei wprowadził usługi serwisowe door-to-door w Polsce

Huawei wprowadził na polskim rynku usługi serwisowe door-to-door dla smartfonów P, Mate, Honor 6 i 7, a także ShotX i GX 8.

Zdjęcie

Zdjęcie ilustracyjne /AFP
Zdjęcie ilustracyjne
/AFP

Gwarancja door-to-door jest jednym z typów udogodnień wprowadzanych przez producentów smartfonów na rozwiniętych rynkach teleinformatycznych; w Europie Środkowej jest nieczęsto spotykana. Przyspiesza czas naprawy i z punktu widzenia konsumenta znacznie ją ułatwia. Obejmuje wsparcie techniczne nie tylko w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Po zgłoszeniu usterki przez jeden z tych kanałów dotarcia Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Reklama

MW

Artykuł pochodzi z kategorii: Innowacje - Technologie

Więcej na temat:Huawei

Zobacz również

  • Odważni prawnicy zyskują przewagę dzięki nowym technologiom

    Prawnicy korzystający z nowych technologii są bardziej konkurencyjni oraz zyskują wyższą rentowność. Są również bardziej otwarci na kolejne wyzwania zawodowe. Z drugiej strony nie wszyscy prawnicy... więcej